Batterij van de Deep Cycle Gel batterij Marine batterij van de Cart Accu van elektrische auto-8V170ah
Batterij met diepe cyclus
AGM-batterij met diepe cyclus
Accu met aandrijfkracht
Accu van de elektrische auto
Verzegelde onderhoudsvrije AGM-accu
AGM
-batterijen uit de DC-SERIE voor Deep Cycle Services
Beschrijving
Batterijen met een diepe cyclus hebben doorgaans dikke platen met een actief materiaal met een hoge dichtheid. De dikke batterij
Platen maken het mogelijk om de reserveenergie diep in de ruimte op te slaan de accuplaat en losgelaten tijdens langzaam rijden
Ontlading zoals trollen of elektronisch gebruik van instrumenten. Het actieve materiaal met hoge dichtheid blijft over
In de accu's 'plaat/rooster structuur langer, bestand tegen de normale degradatie gevonden in de cyclus
Voorwaarden. Ze worden meestal gebruikt als de accu in grote mate en dan wordt ontladen
Opgeladen.
Deep Cycle verwijst naar toepassingen die doorgaans 60 ontladen naar 70% of meer van de batterij
Capaciteit. Een autoaccu is een SLI-accu (starten, Verlichting en ontsteking). De platen zijn ontworpen
om gedurende korte tijd maximaal vermogen te leveren.
Als u een motor start, wordt een SLI-accu doorgaans 3% of minder ontladen. Wanneer een SLI-batterij wordt gebruikt
in een deepcycle-toepassing of in een voertuig met zware belasting van accessoires zal de levensduur van de accu zijn
verkorte proportie naar de mate waarin het diep en vaak wordt geloosd.
De Deep Cycle-batterij gebruikt een andere chemie voor het actieve plakmateriaal van de platen, en
een iets sterker zuur. Deze chemie maakt een veel langere levensduur mogelijk in toepassingen met een diepe cyclus
Slechts een lichte vermindering van het maximale uitgangsvermogen.
Functies
-superieur ontwerp met diepe cyclus
-Hoge vermogensdichtheid
-dikke platen en actief materiaal met hoge dichtheid
- uitstekende energieopslagcapaciteit gecombineerd met hoge betrouwbaarheid
-ontworpen in overeenstemming met IEC 60254-1
-700 cycli bij 75% DOD
Specificatie:
Norm: SAE-norm
Soort: Droge lading en natte lading de batterijen van de Auto van het Golf.
Afmetingen ( mm ): L*B*H*TH=260*182*245*276
Spanning ( V ): 6
Platen: Vlakke platen.
Nominale capaciteit: ( 5 UUR, 155 AH ) / ( 20 uur, 225 AH )
RC & Reserve-capaciteit ( Min ): 383 minuten bij 25A, 105 minuten bij 75A.
CCA & STARTSTROOM ( -18 0C, A ): 980
CA. Nat. Droog. ( KGS ): 20.00
Indeling: 2(- +)
Type terminal: T ( Type WNT / UT / LT )
OEM: OK
Toepassingen:
-Golf/NEV/Utility voertuigen
-Luchtwerkplatforms/toegang
-vloer machine
-Materiaalhanding
CERTIFICATEN:
ISO9001 ISO14001 CE UL
Hoofdmodellen:
T-605 6V225AH T-125 6V235AH T-145 6V260AH T-875 8V150AH T-890 8V165AH
Type
|
20 - HR
|
5 - HR
|
Min. @
|
Min. @
|
Weidth
|
tarief
|
tarief
|
75 - A
|
25 - A
|
Lbs.
|
Nr. I
|
208
|
172
|
110
|
392
|
33
|
De modellen van AGM-batery van de VRLA diepe cyclus voor golfkar:
Modelnr
|
Branchenummer
|
Nominale spanning (V)
|
Nominale capaciteit (Ah)
|
Afmeting
|
Gewicht
|
Terminaltype
|
Lengte
|
Breedte
|
Hoogte
|
Totale hoogte
|
kg
|
mm
|
mm
|
mm
|
mm
|
6V-AGM-BATTERIJ MET DIEPE CYCLUS
|
DC200-6
|
N.V.T.
|
6
|
200 UUR
|
306
|
168
|
220
|
222
|
30
|
T5/AP
|
DC210-6
|
GC2/T105
|
6
|
210 UUR
|
260
|
180
|
247
|
252
|
29.5
|
T5/AP
|
DC220-6
|
N.V.T.
|
6
|
220 UUR
|
306
|
168
|
220
|
225
|
31.5
|
T5/AP
|
DC225-6
|
(DIN)
|
6
|
225 UUR
|
243
|
187
|
275
|
275
|
30.5
|
T5/AP
|
DC226-6
|
GC2/T105
|
6
|
226 UUR
|
260
|
180
|
247
|
252
|
30
|
T5/AP
|
DC250-6
|
GC2/T105
|
6
|
250 UUR
|
260
|
180
|
265
|
272
|
34.5
|
T5/AP
|
DC310-6
|
902/J305
|
6
|
310 UUR
|
295
|
178
|
354
|
360
|
46.0
|
T5/DT
|
DC330-6
|
902/J305
|
6
|
330 UUR
|
295
|
178
|
354
|
360
|
46.6
|
T5/DT
|
DC380-6
|
L16
|
6
|
380 UUR
|
295
|
178
|
404
|
410
|
55.3
|
T5/DT
|
DC420-6
|
L16
|
6
|
420 UUR
|
295
|
178
|
404
|
410
|
56.8
|
T5/DT
|
8 V AGM-BATTERIJ MET DIEPE CYCLUS
|
DC170-8
|
GC8H
|
8
|
170 UUR
|
260
|
182
|
295
|
301
|
34.0
|
T5
|
DC200-8
|
GC8H
|
8
|
200 UUR
|
260
|
182
|
295
|
301
|
38.0
|
T5
|